2013. december 18., szerda

What dreams may come

Délelőtt azt álmodtam, hogy valami lebujban, ahol -talán felszolgálóként- dolgozom, belekeverdetünk egy maffia-leszámolásba a Dános Zsoltival. Nálunk is volt fegyver, és visszavonulás közben egyikünk (azt hiszem a Zsolti) le is lőtt egy gengsztert. Ezután egy másik haverommal mentünk vissza ugyanoda, vagyis az irodába az elmaradt béremért. Haboztam az ajtó előtt, arra gondoltam, talán mégse jó ötlet számonkérni a fizut, tekintve, hogy a főnököm a maffia feje is egyben, de a haverom benyitott; ott volt az összes nagykutya, emberi piramist alkotva álltak egymás tetején, hogy a legfelső kilásson egy jó magasan lévő poros faablakon. A haverom ekkor kislánnyá változott és fölszaladt a gengsztergúla tetejére kandikálni. Snitt.

Namármost tegnap beszéltem a Zsoltival telefonon, ennél több alapja nem igazán van a sztorinak. A fizetéssel eddig nem volt gond, attól eltekintve, hogy még szeptemberben én 2 túlórával többet számoltam magamnak, de csak fejben tartottam nyilván, nem írtam le sehova, úgyhogy nem is reklamáltam érte, és azóta már túl is tettem magam a dolgon. A tűzpárbajt, a szervezett bűnözéssel életvitelszerűen foglalkozó személyek kupacát, a kislányt meg a faablakot meg nem is próbálom megfejteni.

Ovuláció

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése