2014. június 21., szombat

Bazany-update avagy "Mik ezek a kurva kódok rajtam?! Úgy vigyáztam mégis megint baj van! Mik ezek a kurva kódok, mik ezek a kurva kódok, mik ezek a kurva kódok rajtam?!"

Folytatódik a kálváriám a kódokkal; tegnap a reptéren hagytam a pénztárcámat, benne  bankkártyákkal, köztük az újjal, amit kaptam, úgyhogy ma megint egy másikkal mentem vásárolni, persze annak ütöttem be a kódját, amit az elhagyott helyett használtam, utána meg már hiába ütöttem be kétszer a jót, nem fogadta el. Otthagytam a cuccost, hazamentem, megnéztem jó-e a kód (a kapukódot is elkúrtam aztán meg a kaputelefon szarakodott, úgyhogy vagy nyolcadszorra sikerült beütnöm a helyes számsort), hát persze, hogy jó volt, vissza, újra beálltam a sorba, megint megpróbáltam, túlléptem a próbálkozási limitet, letiltotta a kártyát, fizettem készpénzzel meg bözsivel. Este elvileg visszakapom a pénztárcámat egy kollégától (ma szabadnapos vagyok), de mivel az aláírást is feltehetően elkúrtam rajta (először szignóztam, aztán átírtam a teljes nevemmel), lehet, hogy még egyszer újra kell gyártatnom. A reptéren a kesztyűimet hagyom el folyton, az ételhordó dobozomat is elvesztettem már, a műanyagpoharakat lerakom és pár pillanat múlva már nem tudom hova tettem, kulacsot nem is hordok, mert mindig úgy hozták utánam a munkatársak... Érik az a bazany-díj! És biztos még vagy 94 dolgot elfelejtettem/elbasztam az elmúlt hónapokban, csak már elfelejtettem, miket. Megőrülök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése