2013. március 19., kedd

Mit, mondhatnék, annyit hallottam az elmúlt pár napban a Dalt, hogy Alex homlokon csókolt a szakállas fejivel....

Kedvesem

Az én kedvesem egy olyan lány, akit
Egyszer ketten meggyaláztak, és
Magán kívül került be egy
Szobába az intenzíven terhesen
Az én kedvesem

Az én kedvesem egy olyan lány, akit
Háromszor ítéltek el, pedig
Nem akart ő rosszat, csupán
Azt, hogy neki pár órára jobb legyen
Az én kedvesem

Az én kedvesem egy olyan lány, aki
Két hete van szabadlábon, és
Szállást keres Pesten, mert ő
Nem marad a nagynénjénél Szentesen
Az én kedvesem

Az én kedvesem egy olyan lány, akit
Sosem látok többé, mivel
Nem volt ott az állomáson, csak
Szertefoszlott útközben szép csendesen
Az én kedvesem

(A történet szereplői kitalált alakok, bármilyen egyezés a valósággal csupán a véletlen műve)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése